Arkadaşlar İstanbul Beylikdüzü Kolan hastanesi takipliyim doktoruma tavsiye üzerine gittim baya masraflı olmasına rağmen devam ettim. Fakat bugün biraz araştırdım ve doktorun doğumlarda kolaya kaçıp sezeryan yaptığı yorumlarını gördüm. Bu beni biraz korkuttu ve doğuma da az kaldı şimdi doktor da değiştiremem bunun yerine doğum sancılarım başladığında ilk devlete gitsem acilden beni alırlar mı çünkü devlet hastanesi normal doğumu son ana kadar bekliyorlarmış. Olurda sezeryan derlerse özeldeki doktoruma gidebilir miyim tekrar devletten. İnşallah anlatabilmişimdir 😂 anlatamadıysam da kusura bakmayın lütfen 🥰🥰