Masalin İlk cocugum sezeryan olduğu için 5 yıl aradan sonra risk almak istemedik ve 4 marta sezeryan kararı aldık 38 artı 5 de gelmis olcak sizlerde durum nedir varmı planlı acaba benim gibi arkadasım
Ozlemiskndr Masalin benim normal olduğu için mart sonu gözüküyor ama beklicex bakalım sağlıklı oluşunda ☺️
Nevaninannesi Masalin mart 20 gibi gözüküyor uygulamada. Henüz doğum şekli hakkında karar vermedik. Normal istiyorum inşallah olur 🙏
_almirasmom Masalin 39. Haftada oluyorum canım zaten ınternetede yazıyo 39. Haftadan once alınmıyormuş bebekler 🙏
Denizofurkan Hafta da gittim gün verilimedi benimde 2. Dogumum 5 yıl ara var doktorum sezeryanla alacağını söyledi her hangi bir sorun olmazsa 39. Haftada alıyorum bebeğin gelişimi için bekliyoruz erkenden alırsam bebekte solunum sorunu olabilir dedi
Masalin 2.sezeryan 39. Hafta olmak zorundamıymıs tam anlayamadım. Benim de 39 artı 0 olcak 4 mart bakalım bebişler plana uyacakmı sağlıkla gelsin her birii ins
Newlymom35 Benimde mart ortası dedi doktorum. İlk bebeğim ve normal doğum bekliyorum. İnsallah hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza🙏🏻
Fatos_A Nevaninannesi bizimse tam olarak 18-20 Mart görünüyor şimdilik bir değişim de yok artan ayak bacak ödemim ve rahim ağırlığım dışında🙏 siz de nedir durumlar? Normal doğum düşünüyorum inşallah siz nasıl hazırlanıyorsunuz son bir ayımız☺️☺️
Papatyam38 Masalin bende normal istediğim için doktorum en geç 40+3 te 5 martta suni sancı ile doğumu başlatacak, inşallah suni sancıya gerek kalmadan öncesinde kendisi gelmek ister🤲
Seydo54 Masalin benimde 8 mart ama ikinck sezeryan olucak o yuzden 3 marta verildi tarih, ama erken risk var, erken gelmesse 03.03 tarihte insallah🤲
bebek_firarda 8-12 Mart arası denildi. Normal doğum olarak ilerliyoruz. Şu an 35+2 yiz. Hayırlısı olsun bakalım 🤲🏻🐣
Karacamm bebek_firarda normal doğum ise nasil 8-12 mart arasi gün verildi bnmde 35+1 ama doğum uygulamaya göre 18 mart görünüyor