Serpilinumudu 1fatma_nurr yok yatırmadılar ama beni paZartesi sabah ilk aldılar hemen bebeğim 2 haftadır ölmüş şişmişti diye
1fatma_nurr Serpilinumudu bende bebek çok minik nerdeyse yok gibi o yzuden belkide bakalım ya p.tesi inşallah alırlar yada salı rn gec
Serpilinumudu 1fatma_nurr içini ferah tut inşallah bişey olmaz ben şimdi yine hamileyim 10+3 İnan korkuyorum ama sonra da diyorum ki bişey olacaksa önüne geçemem Allahtan yani
1fatma_nurr Serpilinumudu bide şey canım doktor p.tesi günü anembiyonik gebelik bölümüne gel dedi o ne oluyor sizdemi ona gittinz gün icin falan
Serpilinumudu 1fatma_nurr benimde dualarım seninle sağlıklı bi gebelik olsaydı tutunurlardı zaten bize öyle düşün hayırlısı buymuş rabbim yardımcın olsun inşallah 🙏🏻
Meloki 1fatma_nurr gayet iyidi zaten bayıltmışlardı onu hiç birşey hissetmedim dedi korkma canım demek ki kalbi durduysa sağlıklı bir bebek değilmiş doktor öyle demişti eltime
Serpilinumudu 1fatma_nurr Yok ben gitmedim öyle bi bölüme kadın doğum acilden girdim direk başka bölüme gitmedim
Meloki 1fatma_nurr dualarım seninle inşallah Allah sana en doğru zamanda sağlıklı bir bebek nasip eder 🤲🏻❤️🙏🏻
Serpilinumudu 1fatma_nurr dualarım seninle canım inşallah doğru zamanda hayırlı güzel bi gebelik nasip eder rabbim sana 🙏🏻