1fatma_nurr Kızlar 11 haftalik olmama gerekirken bebeğim hiç gelişmemiş kalbi durmuş hafta sonu olduğu için anesteziyle kurtajada alamadilar bu durumu yaşayan varmı bi sorun oluyormu p.teso gidicem gün vericek
Sevgi56 1fatma_nurr benimde 11 hafta bitmek üzere, nasıl anladın peki belirtin mi vardı. Çok üzüldüm 🙁
Meloki 1fatma_nurr çok geçmiş olsun benim eltimin olmuştu kan pıhtılaşması yüzünden bebeğin kalbi durmuş kürtaja aldılar hemen onun hafif kanama ve ağrısı oldu sende belirti gösterdi mi
Serpilinumudu 1fatma_nurr çok geçmiş olsun canım 8 ay önce kürtaj oldum kalbi durduğu için anestezi veriyorlar hiç bişey hissetmiyorsun bi uyanıyorsun herşey bitmiş oluyor zaten korkma içini ferah tut Uzun bi işlem değil zaten
gamzosgamzos 1fatma_nurr Rabb’im sabır versin en kısa zamanda tekrar nasip etsin inşaAllah 🤲 benimde ilk bebeğimin kalbi durmuştu şimdi iki kızım var çok şükür Rabb’ime 🤲 kürtaj sonrası herhangi bir olumsuzluk yaşamadım ertesi gün psikolojik olmasada bedenen normal hayatıma döndüm
1fatma_nurr Meloki bende belirti yok rutin muayenede belli oldu iyimi eltin yani nasi gecti zor olmuşmu acısı falan canm korkuyorum ya
-hilos1 1fatma_nurr benimde 8.haftada kalbi durmuştu herhangi bir sebebi yoktu doktor ilk gebeliklerde genelde karşılaşıyoruz demişti. Şimdi ikinciye hamileyim çok şükür 25e 1 günümüz kaldı. Kürtajdan da korkmayın mümkünse vakumla yaptırın kazımada yaptırmayın 15 dk sürmüştü ağrım sızım hiç olmamıştı benim zaten uyuyorsunuz sonrasında da dinlendiniz mi çabuk toparlarsınız
Meloki 1fatma_nurr gayet iyidi zaten bayıltmışlardı onu hiç birşey hissetmedim dedi korkma canım demek ki kalbi durduysa sağlıklı bir bebek değilmiş doktor öyle demişti eltime
_almirasmom 1fatma_nurr ben dıs gebelıkten kurtaj oldum kanamanız bı kac gun suruyo kasık agrısıda oluyo 2-3 gun cok gecmıs olsun 🙏
1fatma_nurr Serpilinumudu sonrasında bişey olmadı dimi canım kac haftaliktin gün vericez falan dediler inşallah hemen olur 😔
Serpilinumudu 1fatma_nurr 11+4 de gittim hafif bi kahverengi lekem oldu 9+5 de kalbi durmuş bende pazar günü gittim Pazartesi sabahına gün verdiler yok hiç bişey olmadı şükür tabi ki insanı psikolojikmen etkiliyor ama ağrı falan yok yani sonrasında da olmuyor
Suyldz06 1fatma_nurr bende vakumlu yaptırdım çok büyük kolaylk. Kürtaj bitince kanaman oluyor habern olsun birkaç gün sürüyor ama sorun değil geçeceğini biliyoruz zaten. Ama eski tip kürtajlar önerilmiyo artık. Hiç korkma zaten uyutuyorlar 15 dkda olup btiyo
1fatma_nurr Serpilinumudu tessekkur ederim ayni haftayiz nerdeyse inşallah bişey olmaz bende p.tesi gidicem gün verir saliya inşallah hemen olur 🤲
Serpilinumudu 1fatma_nurr içini ferah tut inşallah bişey olmaz ben şimdi yine hamileyim 10+3 İnan korkuyorum ama sonra da diyorum ki bişey olacaksa önüne geçemem Allahtan yani
Serpilinumudu 1fatma_nurr yok yatırmadılar ama beni paZartesi sabah ilk aldılar hemen bebeğim 2 haftadır ölmüş şişmişti diye