Azra41 Edafmo Normal benim 25 . Günlerde bile sizi seklinde ağrım oluyordu 🤷 usutmemeye çalış .. yürürken bile kasıklarım ağrıyor hala benim 🥹
Laleozkan_09 Edafmo kendini sıcak tut canım özellikle ayaklar ve belini. Duştan sonra yaranı hemen kurula. Ağır kaldırma Geçecek hepsi korkma❤️ Çok geçmiş olsun.
Hzlhakko Edafmo normal bazılarında ağrılar fazla oluyor maalesef ılık duş al parol ic 1 haftaya bayagı toparlamıs olacaksın
Asyabuse Edafmo ay bir an önce bitsin kurtulalım inşallah doktor bana majezik verdi onla biraz daha katlanabilir halde 🥹