Asyabuse o en çok acıyan yer dikişin düğümü olan yermiş kuzum doktor öyle dedi bana. Benimde yapıştırma ama dışarda hiç görüntü yok batikonla temizlerken bulamadık yarayı o halde. Ahhaha bende aynıyıım gece yatınca sabah kalkmak ölüm gibi, gün içinde yoksa otur kalk biraz daha kolay oluyor. İnşallah geçecek bu günlerde