Fatma_crsn yok tüp bebek değil .Çatlatma iğnesiyle takıp edildi
T-39 hmm anladım hayırlı olsun canım 🙏🥰
Fatma_crsn teşekkürler canım inşallahh 🙏
mrvsrcn insallah kuzum benim duam seninle
mother2 Allah razı olsun 🤲🏻