Sulemsiii evet canım benimde dondurulmuş embriyoydu. bissürü ilaç kullanıyorum. Ayreten Günlük iki tane Progestan ampül ve oksopar iğne yapıyorum göbeğime. Birde düşük riski için proluton depot diye bir iğne üç günde bir kalçamdan yapıyorum. Bilmiyorum ki ya bugün aklıma takıldı acaba geçen ay içersinde oluşan yumurtalarım döllenmediği için onlar mı böyle kanama yapıyor diye düşünüyordum 🤔 İnşallah bi sıkıntı olmaz🥺 her kanamam olduğunda çok korkuyorum ağlamaya başlıyorum rabbim hepimize sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 isteyen herkese nasip etsin 🙏