Minnosunannesi16 Lasinoh markalı biberon gördüm kızlar ama plastik sanırım sizce almalimiyim plastik kalitesi nasıl kullanan varmi yada önerdiğiniz biberon markası philips avent ve lasinoh arasında kaldım yardımcı olurmusunuz 🌸❤
Udemet Minnosunannesi16 ben iki bebeğimde de avent cam biberon aldım hemşireler en iyisi bunlar demişti meme reddi de yaşamadım tavsiye ederim
Fevehan Minnosunannesi16 wee cam biberon aldım. Umarım gerek kalmaz da. Tedbiren aldım wee emzik aldım damaklı.
Minnosunannesi16 Happycatt tesekkur ederim canım plastik oluşu sıkıntı olurmu onu bilemedim bende güzel yorumlar duydum 🌸
Minnosunannesi16 Udemet philips i çok ovüyorlar gerçekten cam herzaman daha iyidir diye düşünüyorum ama diğeri plastik ikilemde kaldım
Happycatt Minnosunannesi16 canım cam kendisi içmeye başladığında tutamaz Sıkıntı olur diyorlar ama bilmiyorum ☺️
Minnosunannesi16 nilsmomy lasinoh plastik mi acaba ona çok takıldım ben acaba zararı olur mu plastiğin
Pinar41 Minnosunannesi16 lansinoh biberonu yeni doğan yiğenim rahatlıkla kullandı başından beri, meme reddi yaşamadı çok şükür şuan 6 aylık kardeşimden aldım bende bebişime kullanıcam inşallah
dilinkopsunemi-bisus Minnosunannesi16 gaz yapmayan biberon var doctor browns olması lazım bazı plastikler bebeğe zarar vermiyor antibakteriyel tarzda oluyor kaynatmadan sıcak suyla dezenfekte ederseniz bi sorun yaşamazsanız
dilinkopsunemi-bisus Minnosunannesi16 rica ederim cam almak isterseniz de çok hafif olan camlar var ondan alabilirsiniz bebeğin tutması kolaylık olsun diye fakat keşif zamanları geldiğinde fırlatmak isteyebilir düşebilir bunları göz önüne alarak tercih edebilirsiniz
berceste5155 Minnosunannesi16 ben lansinoh cam biberon kullandım kızıma yavaş akışlı gaz ve meme reddi yapmadı pp olanlarında kötü olduğunu düşünmüyorum sonuçta bilindik marka kalitelidir zaten kaynar bir şey koyulmayacak içine.
Minnosunannesi16 berceste5155 evet evet kaynar kullanılmıyor sıkıntı olmaz sanırım plastikler antibakteriyelmis zaten