butterfly35 yagmurlu Ay kavuşma günü gelmişş hiiç korkma çook şükür Rabbime, sağ salim alırsın kucağına Allah’ın izniyle ağrısız sızısız geçsin 😍
yagmurlu Selam hanımlarr , Öğlen 12.09 da doğdu oğlum , şükürler olsun iyiyizde ayrıca korktuğum kadar acılı değilmiş 😀 Merak ettiğiniz bir şey varsa sorun lütfen 🙏
Nhl1755 yagmurlu gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah 🙏 spinal mi epidural sezeryan mi oldunuz ? Bide ikisinde de bele iğne vurulurken acı durumu nedir en çok ondan korkuyorum 🥲
Kayraa42 yagmurlu doğum yaptınızmı? Bende cumartesi sabah 9 da sezeryan doğum yaptım şu an hastanedeyim…
kullanici1234bes yagmurlu geçmiş olsun hangi anestezigle yaptınız acaba anlatır mısınız nasıl oldu :)
Kusbusra Benim de çarşamba olabilir ama çevremdekiler kafamı karıştırdı genel anestezi al diyorlar spinalde belde ağrı kalıyor düşenler oldu bilen birileri fikir yorum yapsa çok iyi olur 🙄
Ninjaturtle Kusbusra benim belimde agri olmadi biraz gerildim korktum ama bebegin dogdugu ani kacirmak istemezdim genel anestezi alarak. Karar sizin tabi ama doktorunuza guveniyorsaniz genel anestezi almayin derim
Nhl1755 Kusbusra bende böyle duymuştum epidural ve spinal için.. normal olmazsa bende genel olacağım yüksek ihtimal..