yagmurlu Merhabalar , Cumartesi sabahı saat 11.30 da sezeryan doğumum olucak , hem çok heycanlıyım hem çok korkuyorum.
Csknaz yagmurlu korkmayın ben doğum yapmış biri olarak söyleyim hiç ne acı duyuyorsun ne yürümesi zor oluyor Allah gücünü veriyor ben çok şükür akşam üstü eşimle hastanede asagiya kahve içmeye indim ertesi günü evi temizledim iyi düşünün iyi olsun insallah 😇
Csknaz Asyos34 valla normal de kolay değil ben sadece aynı ortamı görcem diye tedirginim ve daha çok ilki ufak ikisine yetebilcekmiyim kaygısı var
Asyos34 Csknaz ya normal değılde o anlık bitiyor işte sezaryen sonrası sıkıntı o ameliyattan çıkma sıkıntı felan filan osurdun osurmadın yürüdün yürüyemedin ben çok kaygılandım bu ara benimkide ufak 3 yaşında 🙄 onu bırakıcam planlı değıldi bide ..
yagmurlu Sakineee Allah yardımcınız olsun , saat kaçta gireceksiniz. Doğum Sonrasında sizde iyi olunca yazarsınız :)
Csknaz Asyos34 aynen onlarda varda ben onlarida hemen yaptım gaz çıkardım hemen kalktım benimki daha ufak 1 buçuk yaşında doğunca 2 buçuk yaşında olucak nerdeyse senin yine iyi valla nasıl bakcam bakalım annem yakında Allahtan ilkte o yardımcı oldu hep bundada olur Allah’ın iziniyle bakalım artık bende doğum stresi bide bakması stresi sardı şimdiden ilkte ne yasicaginu bilmiyor insan ikinci tecrübe olunca değişik oluyo
tbakyavtr Ben dün öğlen kızımı kucağıma aldım kızlar spinal sezeryanle darısı sizlere olsun inşallah korkmayın Bi şekilde geçiliyor bu günler yürüdüm ettim ama gaz çıkaramadım hala o zorluyor biraz