_almirasmom berrin1 vajınanın ust kemıgı asagıya baskı yapıyormus sag sol kemıklerde darlık varmış bebegın kafası gecemez dedı kolları kırılabılır dedi 😥
Seydaeskii Haftada geçmeyen batma hissiyle acile gittim nstde sancım çıkınca alttan muayene ettiler sancı kesici serum taktılar 37+0 da suyum geldi doğum yaptım
Celins_ berrin1 sancıyı kasılma şeklinde hissediyorum evet bugün hiç olmadı ama dün çok sıktı. Açılmayı tahmin ediyordum çünkü ilk hamilelikte suyum geldi hastaneye gittiğimde açılmam 6 cm di. Sancım olmadığı halde.
dorukkusumunannesi Tubatgn Ya birşey soracağım 21+4 haftalık benim Altan eli ile muane eti açılma varmı yok mu diye sebebi çok sancım ve kramplar sertleşme olduğu içindi korkmalımıyım ???