berrin1 ilk hamilelikte suyum gelene kadar hiç muayene etmemişti doktorum 38+4te suyum geldi o zaman muayene etti. İkincide de dün yani tam 36.haftada nst de sancılarım çıktığı için muayene etti doktorum 3-4 cm açılmam çıktı. Normalde haftaya edicekti 37.haftada ama sancım olduğu için dün baktı.