Yarenylmz evet bende çok şaşırdım ısrarla sordum hatta problem yok dedi kan değerlerimde gayet normal. Hatta dışardan bakınca da kilo almış durmuyorum o da garip 🤷🏼♀️ Bence biraz bünye meselesi bu durum aldığım her şey kilo değil galiba, kan depolanıyor, vücut ödem tutuyor vs. Başka mantıklı bir açıklama bulamadım kendime 🤷🏼♀️