Gaydan biraz fazla gibi :) 35+2 yim, 11 kilo aldım canım, bünyeye göre değişiyor tabi ama fazla almak da doğum sürecinde zorluyor insanı doktorum kilo almamı istemiyor. Ekstra yaptıgım bişey yok, sadece hamileyim diye her dakka tıka basa yemiyorum o kadar. Akşam geç saatte yeme yeter