Mehtap5353 aybukekurt55 bence kafanıza göre ilaç kesmeyin nerde ilk kanı vermişseniz orda kan verin bence coook farkediyor hastane farklı olunca üzülmeyin inşallah saglıklı gebeliktir
Lazistan Hangi ilaçtan içtiğini bilmiyorum ama dediğim gibi 1-2 gün içinde adetin gelir sen doktoruna ulaşmaya çalış kullandığın ilacı bıraktırır belki sana
Lazistan Humannrle evet değerler Farklı çıkabilir ama bu değerin yükselmesi lazımdı 7.11 den 2 katı olması lazımdı yani değerde hiç yükselme yok aksine düşüş var
Betbet98 aybukekurt55 kuzum inşallah kimyasal gebelik değildie mormalde düşmemesi lazımdı değerinin:( doktora ulaşabildin mi
Veraerdogan Kimyasal gebelik bu dis gebelikte fala deger yukselikr kimyasal gebeligi zaten vucut kendisi atiyor . Insallah sağlikli bebekleriniz olur . Genellikle cogu kadinin basina geliyor kimyasal gebelik benimde gelmisti
Ysmnpmk aybukekurt55 kimyasal gebelik geciriyosun canım aynı şeyi yaşadım adetimde 2 gün geç gelmişti gecikme yaşanabiliyomuş yani kimide gününde oluyor
Lazistan Hastane farkı farkeder 3 aşagı 5 yukarı diyelim ki ilk gittiği hastane de 7.11 ken bugün 60 küsür olması lazım.Bugün verdiği hastanede 7 değeri yani bu değer 3 gün önce verdiği değerden yüksek değil
Lazistan İlk verdiği hastaneye göre 60 küsür olması gerekirken bugün verdiği hastanede o zaman 40 küsür olması lazım ki hastane farkı var diyelim
Pamuk Lazistan 60 kusur mu??? 3 günde 2gunde 2 kat yada yüzde 60 artış lazim….. Benim 7.18,39,80 diye gitti 2gunde 1 doktorum super demişti ve öyle oldu şükür bu bayanın 25 falan çıkması yeterliydi
Pamuk Lazistan sizin hesabınıza göre 60 kusur 4 kat artış falan oluyor 2 günde en az yüzde 60 artmalı sadece yeterli oluyor
Lazistan 25 30 civarlarında olması lazımdı bugün 3.günü Benim anlatmak istediğim hastane farkı olsa tahlilde 25 değilde 17 çıkardı bu tahlilde düşüş var hastane farkıyla alakalı değil