aybukekurt55 Kızlar selam ilk yaptığıma göre daha belirgin değilmi sizce betam tekrar vermedim bir kaç gün geçsin diye bekliyorum varsa yükselsin diye
Lazistan aybukekurt55 canım benim ilk zaten verdiğinde 7.11 çıkmış aradan 3 gün geçti sen hala bekleyeyim diyorsun doktorlar 2 günde bşr diyor birwz bekle kafana göre kan ver demiyor ki
Betbet98 aybukekurt55 kan vermeden bilemezsiniz umutlandırmak istemem normalde sağlıklı bşr gebelikse yükselmiştir, gidip kan verin bence :(
Lazistan aybukekurt55 hayır hiç kafan karışmaz canım verdiğin değerin üstünde çıkacak doktorunla iletişim halinde misin sen ?
Lazistan Asıl ciddi olanda bu zaten gebelik varsa 2 günde bir kan verilmesi ve SAĞLIKLI mı değer artıyor onun anlaşılması
Lazistan Zaten bunu biz demiyoruz doktorlar diyor 2 günde bir kan verilmesi lazım sağlıklı mı ilerliyor diye
Betbet98 aybukekurt55 kuzum inşallah kimyasal gebelik değildie mormalde düşmemesi lazımdı değerinin:( doktora ulaşabildin mi
Ysmnpmk aybukekurt55 kimyasal gebelik geciriyosun canım aynı şeyi yaşadım adetimde 2 gün geç gelmişti gecikme yaşanabiliyomuş yani kimide gününde oluyor
Lazistan Farklı hastanede de versen betanın yükselmesi lazımdı 7.11 den daha yüksek olması lazımdı sen doktoruna yaz istersen