Bende 2 haftalık diyetten sonra insuline başladım günde 4 kere 4+6+6+6 dozdan 22 doz oluyorum. Şeker ölçümünü her gün yapmıyorum 2 haftalık diyet sürecinde günde 6 kere parmaklarımı delmekten mahvolmustu doktorumla özel görüşerek belli günlerde yapıyoruz. Salı günü yaptım pazar ölçüm yapacağım 28 Hf iken muayneye gittiğimizde 1 kg idii Çarşamba tekrar gidicez ama karnım 2 haftada baya büyüdü bence şekerden dolayı benimde oğlum hızlı kilo alıyor. Benim gebelik şekerim var am esiminde benimde ailemde şeker genetik. Umarım ilerde devam etmez . Geçmiş olsun size de. Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.