34+4 üz doktor yatış dedi pazartesi günü için gebelik şekerim var hem kontrol altında tutmak hemde bebek için dedi. Bebek sağ tarafa toplanıp baskı yapıyorsa sürekli bunlar yalancı sancı oluyor dedi arada oluyor bu bende. Olan var mı ? Bebeğim geçen hafta 1920 bu hafta 1950gr dedi kilo alımı yavaşlamış 10 gün sonra doğum dedi ama yatış olacağı için daha erken gerekirse erken alırız dedi. Benim gibi olan var mı? Kızlar sorum var şimdi size ben bebek bezi 1 beden almıştım 0 mı almam gerek