Merhaba canım Magnezyum ilacı kullan ağrı kesici olarak ben çok kötü olduğumda acile gidip parol serum takıyordum daha hızlı geçiyordu en azından çünkü başka bişey yapmıyorlar uyusamda parol alsamda hiç gecmiyordu 🥺 ama hamilelikte magnezyum eksikliği olduğu için daha çok baş ağrısı yapıyor düzenli kullandgmda hafifledi baya doktoruna sorup kullanabilrsin sende