Denemenizi şiddetle tavsiye ettiğim bir yöntem var. Hastaneye muayene ye gittiğimde farklı branşta bir doktora sormuştum. Şimdi kafamızın arka yukarı kısmından yani hani eşlerimizin saçı kısa olduğu için tepede ortada açık bir yeri vardır oranın bir iki parmak aşağısından böyle orta kalınlıkta bir örgü tutamı kadar saçı tutup aniden ve sertçe çekiyoruz biraz canınızın acıması lazım. Ağrı geçti :) doğru noktayı bulmanız lazım benim hayatımı kurtardı bu yöntem