Birannebirkiz postunuzda ilaç olarak yönlendirmeler varsa doktorunuza danışmadan sakın kullanmayın.
Ateşlenen bebeklerin ve bizlerin elleri ve ayakları çok soğuk olabiliyor. Ateş düşmesi için vücudun soğuk olan yerlerini ısıtmak sıcak olan yerlerini soğutmak gerekiyor. Vücutta dengeye ihtiyaç var. Eğer ayakları soğuksa çorap giydirin vücudunda sıcak olan bölgeleri ılık nemli bezle ya da süngerle kompres yapın fakat çocuğunuzu asla ıslak ve çıplak bırakmayın. İnce giydirin. Sıvı tüketimi çok önemli bol bol su içirin. Ilık ve uzun bir duş bebeğinize iyi gelecektir. Ateş vücudun savunma mekanizmasıdır. Kontrol altına alamıyorsanız enfeksiyon kaynaklı olup olmadığını öğrenmelisiniz.