Birannebirkiz Kızlar napsam geceden belli ateşi düşmedi 39.8 kadar geldi hastaneden şimdi geldik ilaç yazdılar şuan fitil attım nasıl düşürenilirim ara ara sıçraması oluyor ağlıyor 1 yaşında kızım 😔
minigiminannesi03 Birannebirkiz dış cikartiyordur annesi ılık suya sok ve başkada fikir gelmiyor aklima
Annecim58 Birannebirkiz canım ateş kaç gündür var geçmiyor sa enfeksiyon olabilir.fitil düşürecek mi takip et düşüremez sen atesini ve 39lari görürsen hiç bekleme geri götür çıplak yatır evde yada sadece atleti kalsın.Dis ateşi 39lari bulmaz.
Birannebirkiz Annecim58 bu gece çıktı birden bire ateşi götürdüm ilaç verip yolladılar kaç dakikada etki ediyor fitil
minigiminannesi03 s100516 yeğenim 3 gün boyunca ateşi 40dan asga düşmemişti nobetleserek bakmıştık ondan diyorum canim
Kubrasenol Birannebirkiz verdiğin ateş düşürücünün miktarı yetersiz kalıyor o yüzden düşmüyor kontrollü olarak arttırabilirsin
heyecanlianne0 Birannebirkiz ılık su en iyisi bu durumda ilaçla beraber daha da düşmezse mutlaka geri gidin hastaneye
Kubrasenol Birannebirkiz ılık suyla duş yaptırılabilir ılık su ile başını koltuk altı kasıklarını silebilirsiniz