Ysm0307 öyle bir uyarıda bulunmadılar lavmanda normal doğumda yapılıyor sezaryende yapılmıyor operasyon kısa oldugu için dediler. Bende 32 den beri tansiyon ve gelişim yavaşlaması sorunu yaşadım anestezi şekliniz belli mi bizim tansiyonlar anestezi şeklini değiştiriyo mu acaba🥺