Esragungor34 Doktorum iki tane vitamin ilacı verdi biri regenesis Max diğeri gyno Ferro sanol ama büyük olduğu için yutamiyorum ne yapmam gerekir sizce doktora gitsem mi yerine başka bir ilaç verir mi kullanmazsam zararı olur mu sizler kullandınız mı bu ilaçları
arirangg Esragungor34 gynoferro demir ilacı ve vücuduna kan takviyesi sağlıyor. Doktprum bana da yazdı ve bebek için çok önemli dedi. Eğer kanın eksik olursa bebekte sıkıntı olur, dedi
Ozge2204 Esragungor34 doktor bana decavit ve gynoferon verdi 2 şer kutu bitirdim eczacı yenisini almayagittiğim zaman daha farklı iki ilaç önerdi daha etkili bunlar dedi devlet doktorları gynoferon öneriyor genelde ama özeller değiştirebiliyor bazen içemiyorsanız doktora danışın değişebilir 😊
Slaedz Esragungor34 gyno ferro mu neyse onu bende içemiyordum ilk su iç sonra ilacı suyla beraber iç yada kapsülü aç kaşığa döküp iç ama öyle tadı iğrenç oluyo ilk zamanlar zorluyor sonradan alışıyorsun
alya00 Esragungor34 aynılarını kullanıyorum .ben de hap yutamayan biriyim bir lokma yiyecek alıyorum onu yutacakken hapı ağzıma alıp yutuyorum yoksa başka türlü asla ilaç içemem :)
B-S1 arirangg bu dediğiniz Demir vitamini pembe bir renkte değil mi ? Bende kullanıyorum eğer oysa her sabah aç karnına al demişti doktorum kahvaltıdan 15 dakika önce falan içiyorum siz nasıl kullanıyorsunuz acaba
arirangg Esragungor34 Evet Ferrum var daha minik onu kullanabilirsin. Ben önce Ferrum kullandım, kabız yaptı diye değiştirdim bunu verdi doktorum
Kevser_unall Esragungor34 ben moltofer diye bişey kullanıyorum aynı demir ilacı doktorum ilk o gyne feroyu yazmıştı sonra buna değiştirdi ikiside aynı. Moltofer daha minik bi ilaç eczacıya sor
Esragungor34 B-S1 bana hiçbirsey söylemedi internetten araştırarak ne işe yaradigini anladım ama aç karna sabah kullanıyorum bir tane evet pembe olan
arirangg B-S1 Evet pembe renk. Aslında aç kullanılıyormuş ama doktorum özellikle tok içmemi söyledi. Ben de kahvaltıdan sonra içiyorum o yüzden
umena B-S1 kahvaltıdan 15 dakika önce alırsanız süt ve süt ürünü tüketmememiz lazım takviyeden iki saat sonrasına kadar çünkü emilimi azalıyor. Ya kahvaltıdan bir saat sonra alın ya da gece yatarken 🫶
Eraysen B-S1 demir ilaçlarını kahvaltıdan en az 2 saat önce içmeniz önerilir kahvaltıda yediğiniz içtiğiniz süt ve süt ürünleri ile çay kahve emilimini azaltır buna dikkat etmek gerekir c vitamini emilimi arttırır eğer çok erken kahvaltı etmiyorsanız sabah erken uyanıp ilacı içip (mideniz kaldırırsa üzerine taze sıkılmış portakal suyu içebilirsiniz veya mandalin yiyebilirsiniz) tekrar uyuyabilirsiniz
Morviceyysss @arirangg ben şurup şeklinde kullanayım dedim onu bile içemedim, 20 Şubat’ta doğumum var inşallah bişey olmaz 🥺
B-S1 Esragungor34 Anladım evet aynı ilaç teşekkür ediyorum cevabınız için sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebeğinizi 💞
Esragungor34 arirangg herkesin bünyesi farklı herkese aynı kullanım talimatı verilmiyor doktorunuz ne dediyse odur
Sevilayms Omega 3 kullanan var mı? Varsa hangi ayda basladız, hangi markayı kullanıyorsunuz? Doktorum demir dısındaki tüm vitaminlere gereksiz gözüyle bakıyor da 😒 Balık vs cok sevmiyorum Haftada 1 zar zor yiyorum .
ceyceyy3 Sevilayms Elenatal 2 bu vitamini kullanıyorum içinde Omega ve diğer vitaminler mevcut devlet karşılamıyor eczaneden özel alınıyor hamileliğim boyunca da devam edicem inşallah
papatyaseveranne Sevilayms ocean mummy önerdi doktorum. 3 ay folik asit kullandım. Onu bırakabilirsin buna başla dedi. 13.haftada başladım 🌸 diğer doktorumda çok önermişti balık yağını.
B-S1 umena teşekkür ederim sağolun pazartesi randevum var doktora söyleyip gece içebilirmiyim diye soracağım gece içersem benim içinde çok iyi ve rahat olur 🥰
Gamzeucan B-S1 benim ilacı 2 ye cıkarttı sabah aksam içiyorm tok karnında içebilirsn dedi aç karnına emilimi daha kolay dedi