İlk kullanmaya başlayınca gece 2 ile başladım sonra sabah 1 gece 2, sabah 1 öğlen 1 gece 2 olarak devam ettim. Bünye ilaca alışıyor o yüzden sabah öğle ikinci akşam 1 er olarak kullandım. Şimdi 19 haftaya girdik ne zaman bulantım olursa o zaman içiyorum