20 haftalık gebeyim hâlâ prilam kullanıyorum. En başından beri gece 2 tane alıp yatıyorum. Sabah uyanınca hafif bulantı oluyor ama kahvaltı yapınca geçiyor. Prospektüsde de böyle yazar. Gece 2 tane, devam ediyorsa sabah aç karnına 1 tane yine geçmediyse öğlen 1tane daha. Günde en fazla 4 tane içilebiliyor