Syd1 merhaba bende çok korkuyodum panik atagım var diyebilirim ama belden uyuşturmalı oldum iyi ki de olmuşum , genel istiyen biriydim dr dinledim belden oldum oğlum 35+1 de 3760 kg doğdu 4 cm açılmam vardı ama bebeğim tersti o yüzden sezeryan oldum lütfen herkesin bünyesi ayrı kendinizi korkutmayın banada cok korkulu cümleler kurmuştu insanlar ki ben igneden serumdan korkardım ama cok sükür Allah yardım etti sizinde Rabbim yardımcınız olsun sağsağlim alın yavrunuzu kucagınıza