Ben 24 gün önce spinal sezaryen oldum iğneden çok korkarım tek acıyan yerim bileğimden damar yolu açtılar oydu belden vurdukları iğneyi neredeyse hissetmedim. Ameliyat sırasında sadece sedyenin sallandigini hissettim acı sıfır. Bebeğini çıkınca yanağında hissetmen o anı yaşaman çok güzel bir duygu bence korkma. Sezaryen sonrası da düzenli olarak ağrı kesici yaptılar ağrım olmadı sabaha kadar sadece düz yatmaktan belim ağrıdı