Hallerimvarbenim Ayseas1 Yaptım canım çok şükür iyiyiz oğlumda bende bir iki güne daha iyi olcaz inşallah 🥰
Ayseas1 Hallerimvarbenim çok şükür kuzum darısı bizlere inşallah rabbim sana bağışlasın bebeğini 🥰 normal mi sezeryan mı ?
Hallerimvarbenim Silay35 Nişan doğum belirtisi olmuyor normalde diye biliyordum ama bizde öyle oldu 🤷🏻♀️
Hallerimvarbenim Kucuk_melegim Benim sancılar 50yle başladı beş dakika da bir olduğu için yatış verdiler sonra bir kaç saat içinde 120lere 130lara çıktı ve 1.5 dk da bir gelmeye başladı ama açılmam hiç olmadı
Kucuk_melegim Hallerimvarbenim yaa benim 10 dakikada bir 90 a çıkıyordu ama yinede yaptırmadilar eve geldm saten sancılarımda gitti
Hallerimvarbenim Kucuk_melegim Bilmiyorum ki canım nişanım falanda gelmişti oğlumun da boynunda kordon vardı o yüzden bir gece takip etmek istedi doktor sonu doğumla bitti 😅