Bebgim2023 benim ikiz gebelik olduğu için bebeğin biri aşağıda her hareketini fazla hissediyorum baskıyı da fazla hissediyorum diğeri de kaburgamın oraya baskı yapıyor gerçekten ben zorlanıyorum daha doğuma var ama karnım 9 aylık gibi sürekli tuvalete gidiyorum biraz yürüsem ağrı giriyor kasığıma birde karnım kaskatı kesiliyor akşamları tabi nefes alımımda zorlaştı 🙄😞