Merve-34 ilk donemlerde stres yapmak hem seni yipratir hemde bebegini niue kendine bunu yapiyosun ki hersey allahtan yemene icmene dikkat et ve mutlaka iyot iceren folik asit kullan ben ilk bebegimi kaybettim yasasaydi yeni dogmus olucakti hersey allahtan birini aldi birini verdi elhamdulillah simdi 8 aylik olduk bunda hic bthcgm baktirmadim dr gitmek icin 3 hafta bekledim sabirli ol rabbim omur vermisse onun onunde hic kimse duramaz ayklarimi bide hep yuksege kaldiriyodum bence faydasi olmustur