gerçekten inanamadım. hangi hastane olursa olsun o insan hiç bir yerde doktorluk yapmasın. bu nasıl bir üslup. gitsin tedavi olsun. ama şehir hastanesinde iki doktora göründüm ikiside çok iyiler. özellikle burçin hanım. güler yüzü hiç düşmez. siz hangisine gittiniz merak ettik.