Tubiskov üst üste gebelik anneler için tehlikeli diye anlatıyorlar, iki gebelik arasında en az iki yıl olmalıymış. Annenin sağlığı açısından bu süre önemliymiş. Annenin Organları vs anca toparlanıyormuş. Acaba o yüzden mi dedi dicem de bunun yolu bu değil, terbiyesizlik yapmış. Kimse kimseyle o şekilde konuşmaya hakkı yok…
İnsanlar malesef çok acımasız.