Ben de bildiğim 4 tane bilmediğim kim bilir ne kadar kimyasal gebelik yaşadım hsg vs çekildim dkktorlar bir sorun yok diyordu polikistiğin var diyen doktor da oldu ama bilemiyorum çok farklı farklı gidiyordum doktorlara neyse ne zamam folik asiti düzenli kullanmaya başladım o zaman gebelik oluştu folidays kullandım bu arada en doğru en güzel zamanda size de nasip olur inşallah bizlerde yaveularımızı kucaklarımıza alırız sağlıkla sıhhatle