Ozoooo Nazli-61 ben özele gidiyorum canım randevu sürekli farklı bir doktora gitmeyi de sevmiyorum herkes ayrı konuşuyor mecbur böyle devam edeceğiz inşallah
Ozoooo Halimbey ben ilk haftamdan bu yana bulamıyorum maalesef 16 haftalık şuan son ayım değil daha henüz bıraktım zaten randevu aramayı da