9+5 deyim, şimdiye kadar 3 kilo almışım. Doktorum dikkat etmemi istedi. Gerçekten fazla yemiyorum. Aksine gebelikle birlikte paketli gıdalar, asitli içecekler ve kahveyi bıraktım. Bunlar benim bağımlı olacak derecede yediğim şeyler. Sağlıklı gıdalar tüketiyorum ama nasıl kilo alıyorum anlamıyorum. Siz nasıl bekleniyorsunuz??