9 haftalık gebeyim üç defa gittim. Biri keseyi görmek için, diğeri kalp atışını duymak için, en son da bugün gittim deprem sonrası kasılmalarım oluştu sağlıklı mı diye bakmak için. Doktorum sorun olmadığı sürece ayda bir demişti. Bana her gün gel göstereyim dese giderim o derece