Eylulperisi iremiyy amin kuzum cümlemizin inşallah RABBİMDE senin gönlüne göre versin evlatlarımız sağlıklı hayırlı evlat olsun insallah
Ozlemduman iremiyy ikili test dediğimiz şey kötü bişey değil ki kan alınıyo ve ultrasonda değerlere bakılıyor bu kadar ve bence hamileyken olan bütün testlerin yapılması gerekli 2.gebeliğim ilkinde de hepsini yaptırdım bunda da yaptırdım 31+3 haftalık hamileyim şu an hiçbir zararını da görmedim bu testlerin
TuqbaArslan Ozlemduman zararlı olduğundan değil zaten sağlıklı bebeklere risk var denilebiliyor. Ve hamilelik zehir oluyor sonuçta saglikli bebekler doğabilir. Ve o anne endişeli aglamali hamilelik geçirmis oluyor ne yazık ki
Nazli-61 minigin_annesi11 karından normal muayene gibi sadece daha uzun sürüyor ben devlette yaptırdım 20 dakika falan sürdü özelde yarım saat civarıdır
Eceecim iremiyy ikili test sadece down sendrom riskini hesaplamaz. Papp a diye bir değer var ki bizim biraz düşük çıkmıştı. Bu da bebeğe giden kan akışıyla alakalı. 12. Haftadan beri tedbir amaçlı aspirin kullanıyorum mesela. Bu testi yaptırmasaydım bunu öğrenemeyecektim. Şuan 33. üz çok şükür sıkıntısız geldik. Bence tüm testler yaptırılmalı.
TugSozTan Bizde yaptırmadık. Doktorumuz ense ve buruna baktı hiçbir sorun yok ama sorun olmaması her şey yolunda demek değil demişti. Kızım o sıra 11.haftalıktı. Tarama testleri doğru sonuç vermediği gibi olasılıktan bahsediyor. Yani doğruluk payı %50-60 olan bir test için neden kendimizi beni bebeği strese sokalım dedik. O yüzden fetal dna testi yaptırdık. Dün sonuçlarımız çıktı her şey negatif çok şükür.
Eceecim Aaeccc üzerinden çok zaman geçti hatırlayamadım şimdi. Diğer değeriniz normal mi? Aspirin başlattı mı?
Aaeccc Eceecim düşük dedi ama aspirin başlatmadı, fetal dna istedi ancak ben yaptırmadım. Cunku burun kemiği vardı, ensesi de 1,4 mm uani normaldi , kalbi iyidi. Yani bebeğimde bi sıkıntı yok dedi baska bi dlktorsa
Eceecim Aaeccc detaylı ultrasonu bekleyin isterseniz. Bazı doktorlar hemen fetal dna ya yönlendirip anneleri korkutuyor.
Aaeccc Eceecim evet cok korkuttu beni, benimde ismim ece bu aradaa🥰 sanki kendmle konusjyormus gibi oldm🙈 bende detaylıyı bekleyeceğim, ama aspirin konusunu baska bi doktora soracagım. Cunku sanirim doktorımu değiştirexeğim, bu işler rant işi olmus gibi geldi
TuqbaArslan iremiyy aynı şekilde yaptırmadım yanılma payı zaten var ve aldırmayı düşünmüyorsanız müdahale edilecek bir durumda değil zaten. Kaç kişide ve en son teyzemde risk var dediler ağlamaktan mafoldu kadın gecelerce. Sonuç maşallah sağlıklı oğlu oldu şükürler olsun. Ben zaten evhamli yapıdayim o yüzden yaptırmadim
Eceecim Aaeccc Adaş çıktık desenize ☺️☺️ Aspirin konusu önemliymiş. Benim doktorum biraz garantici. İlk etapta korkmuştum neden kullanıyorum diye. Güzelce izah etti ilerleyen haftalarda gelişim geriliği olmasın diye önlem amaçlı başlayalım dedi. Çok şükür iyiki öyle yapmışız. Detaylı ultrasonda herhangi bir sorun çıkmadı. Şimdi doğuma az kaldı kilosu gelişimi de güzel. Umarım siz de içinize sinen bi doktor bulursunuz. 🌸
Aaeccc Eceecim inşallah teşekkür ederiimm❤️ sizde sağlıcakla kucağınıza alin bebisinizi İnşallahhhh🌸 rabbim isteyenn herkese nasip etsin sağlıcakla kavustursnn🙏🏻