alyabebek23 cokkasmabeabi bende 35+4 haftalığım sabah namazını kılabiliyorum ama diğer vakitleri Sandalyede kılıyorum canım belim çok agrıyor gittikçe çok zorlanıyorum
Tire35 cokkasmabeabi yere oturup secdeye gitmeden kafanız ile ima ederek kılabilirsiniz Allah kabul etsin