cokkasmabeabi Doktora gitmeden önce sormak istediklerinizi bir kağıda yazın ve beklerken okuyun . Girdikten sonra ; hamilelik kontrolü için geldiğinizi, bir kaç şikayet veya sorunuzun olduğunu söyleyin . Bende unutuyordum , doktorlar sormuyor diye kızıyordum çözümü böyle buldum , belki fikir olur ✅