Ozlemduman Mel378 bugün mu olacaksınız benimde yarın son kontrolüm var haftaya salı benim sezaryen tarihim yarın saat belirlicez
Mel378 Ozlemduman evet suni sancı diye geldim sabahtan beri bana mısın demedi sezeryana alıncam bende 🥲
Alimertim KayraKuzusu anladım çok teşekkür ederim 😊 bende öyle isticem büyük ihtimalle ama herkes spinal oluyor acaba neden epidural az oluyo diye tereddüt ettim epiduralin artı bı ücreti varmış
Alimertim KayraKuzusu çok teşekkür ederim amin inşallah 😘🤲🏻 evet az kaldı sağlıkla hayırlısıyla kurtulalım büyütelim inşallah
Yarenkara Bende 12 nisanda sezeryan olucam doktorum Songül hanım benimde bende kendisinden çok memnunum Doğum için 10 bin dediler içerisinde fotoğraf çekimi lohusa şerbeti ve hediyelik olduğunu da söylediler 🤭