aysuyenihayat Arkadaşlar selam, Nilüfer medicabil hastanesinde doğum yapan arkadaşlar tecrübelerini yazabilirler mi? İlgi alakaları nasıl, yaklaşımları nasıl?
Ozlemduman aysuyenihayat ben ilk doğumumu 3,5 yıl önce orda yaptım ve aşırı memnun kaldım mart sonu gibi ikinci doğumum olucak onu da medicabilde yapıcam. Ilgi ve alakaları çok güzel her çağırdığınızda hemen geliyorlar yardımcı oluyorlar gerek hasta bakıcısı gerekse hemşiresi baya ilgiliydi. Ben çok memnun kalmıştım o zaman. Yine memnun kalacağımdan eminim
aysuyenihayat Ozlemduman çok teşekkür ederim yorumunuz için 💖 bende oraya geçtim 6. Ayımdayım. Songül hanım doktorum. Kısmetse mayıs sonu gibi doğum yapıcam rahatladım yorumunuzu okuyunca ☺️💐
Kirmizibalik1 Ozlemduman merhaba muayene ve dogum uc ne kadar acaba? Sezeryan mi olmustunuz ekip nasildi onu merak ediyorum aslinda. Benimde doktorum acibademe gidiyor mecburen doktor arayisina girdim 5 ayligim 🤒
Ozlemduman Kirmizibalik1 benim gebelik sigortam var o yüzden güncel fiyatlar nedir bilmiyorum ben gittiğimde sadece devlet katkı payı olan 15 TL yi ödüyorum ama son duyduğuma göre muayene 550 doğum 10 bindi. İlk doğumumu Nihat beyle yapmıştım o başka hastaneye gittiği için Songül hanıma gidiyorum bu hamileliğimde. Ancak ilk doğumumda hiçbir sorun yaşamadım gayet memnun ayrıldım hastaneden gerek ameliyat ekibi gerek katta ki ekip olsun çok ilgiliydiler.
Ozlemduman Nrcn91 net olarak bir bilgim yok ancak en son duyduğuma göre muayene 550 TL doğum 10 bin tlydi
Kirmizibalik1 Ozlemduman 550 muayene veya 10 bin dogumsa eger fazla uygun. Degismistir muhtemelen 😮💨 Bi bakmak lazim. Bende sezeryan olacagim korkum o yuzden. Ameliyat ekibi veya odaya ciktiginda ki muamele hemsireler su karna bastirma olayi 😀 bunlar beni geriyor.. Acibadem bu konularda guven veriyor ama 40 bin tl dogum ucreti en son oyleydi ben haziranda dogum yapacağım kim bilir kac olur. Siz songul hanima gidiyorsunuz sanirim. Bende bi araştırayım. Medicabil Songul doktor aklimda olsun tesekkur ederim🥰
Ozlemduman Kirmizibalik1 ilk sezaryende karnıma bastırmışlardı benimde odaya alındıktan sonra icerde ki kalan son pis kanı boşaltmak için ama anlık birşey zaten tam acı değilde bir ağırlık olduğu için biraz bağırmıştım onun dışında uyuşma geçtikten sonra 2 hemşire yürütmek için gelmişti ve ilgileri çok güzeldi daha sonra ilaç vermeye geldiklerinde ilgileri güzeldi hep bir ihtiyacım olup olmadığını ağrım olursa seslenmemi hemen geleceklerini falan söylemişlerdi birde oğlum biraz tosundu onu sevmeye geliyorlardı 🥰 umarım bu doğumumda da aynı şekilde olur
aysuyenihayat Ozlemduman songül hanımda ilk muayenemi oldum perşembe günü bende. Bidahaki randevu 1 ay sonra bende numarasını almayı unutmuşum kafama takılan bişey olursa diye sizde var mı acaba?
Yusuf2019 Bizim doktorumuzda songül hanım gerçekten çok tatlı bi doktor numarasını paylaşıyor ama allah korusun şu an sizde yoksa acil herhangi bir durumda hastaneye gidiyorsunuz ona hastane hemen haber veriyor zaten merak etmeyin
Alimerveali Merhaba medicebilde doğum yapan arkadaşlar normal doğumda ebelerin tavrı ilgisi nasıl bilgisi olan var mı bir de hastane koşulları nasıl acaba hijyen konusunda bir de yenidogan yogunbakimi var mi acaba ben de 36. Haftama girdim hastane konusunda net karar veremedim geç mi kaldım acaba 😔
Ozlemduman Alimerveali yenidoğan yoğun bakımı var ilk doğumumu orda yaptım ikinciyi de orda yapıcam nasipse hijyen konusunda biz hiç sıkıntı yaşamadık odalar tertemiz görevliler ilgili normal doğum konusunda bir fikrim yok çünkü sezaryen yaptım ikinci de sezaryen olacak
Ozlemduman Mel378 ilk doğumumda eşim girmişti bu doğumumda eşim girebilir mi bilmiyorum çarşamba günü son kontrolüm var doğum tarihini belirlemiştik saatini belirlicez o zaman doktoruma sorucam doktordan doktora da değişebiliyor bazı doktorlar izin vermiyor bazıları sorun etmiyo