Kiwi12 Mommm03 aynen bende usenmezsem gıtcem bırde oğlum daha var 2yasında onla hastaneye gıtmekte zor bakalım bende özele gerı devam etcem bakalım doktorum ne dıycek yazarım sana da
Mommm03 Kiwi12 Bnmde 2 bck yaşında kızım var allahtan eşim evde olacak yarın gtmcem persembe günü gidicem , aynen doktorunza sordgnz zaman cvp verirseniz sevinirim bakalım ne dicek
Eminerd Mommm03 geneldenilk ultrason fotoğrafını istiyolar ama sen yine dosyanla git ne olur ne olmaz