Kiwi12 detaylidaki doktor biraz korktu gibi. İstersen karnından sıvı alip yada birşey daha söyledi unuttum onu yapalim dedi ben kabul.etmedim dedim rabbimden gelen herşeye raziym dedim sonra kendi doktorma gttm baktı genelde erkek coxuklarinda çok sık görünen birşey dedim doğumdan sonra bakacağız dedi sünnetle olur dedi kaç haftaliktim hatırlamıyorum sordum baktı korkulacak birşey yok dedi şuanlık normal herşey dedi bende testlerimi orda yaptirorum yarın gidicem test yaptiricm tabi uşenmezsem