Nurella50 düşününce ikili taramada kotu bir haber alınca sonucta bu sorunu gidermıyorlar yüzde ihtimalli verıyor net bılgı dogumla dıyorlar o zaman üzüntülü bir Doğum surecı gecırmek istemiyorum haksız mıyım ?
Asyos34 Nurella50 ben yaptırmadım kızımda detaylıya gittim oda net güzel sonuç verıyor doktorumda profesördü ona güvenerek öyle tercıh ettim
designermoms Nurella50 ben de ikili ve üçlü taramalarımı yaptırmadım doktorum ultrasonda bakabildiği kadar baktı ense kalınlığına burun kemiğine siz yaptırın derseniz yaptırırım dedim o da bunlar tarama testi tanı testi değil kesin sonuç vermiyor dedi ben de zaten sürekli korkulu olduğum için gerek yok o zaman dedim sadece detaylıya girerim dedim o da tamam ben seni yönlendiririm dedi 10 gün sonra detaylıya gireceğim inşallah. Yaptıranlara saygım sonsuz ama ben tercih etmedim
Nrhnyc Nurella50 bende yaptrmayı düşünmüyodum eşimin ısrarıyla yaptırdım. Öyle de ihtimal var, böyle de ihtimal var. Gereksiz.. Rabbim bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲
femme Nurella50 sadece 2 lıyı yaptırdm o kadar 3lu ve 4lu yaptırmadım sadece detaylıya gırıcem o kadar
minikmucizemmmmmm Nurella50 ben yaptırmadım canım sadece detaylıya girdim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Yalnız ikili üçlü tarama haftalarında doktorum ultrasonda baktı ense kalınlığı burun ölçüsü neye bakılması gerekiyorsa
2prensesannesiiii Nurella50 ikiliyi yaptım ama önemsemedim organ taramasını yaptırdım onu önemsedim ama böbrekte kalpte herhangi bi organında sıkıntı olunca doğum da ona göre müdahale ediyorlar ve takibe alıp gerekirse amaliyat yapıyorlar yani erken müdahale oluyor kuzum böyle bi gerçekte var tabi yap yapma senin kararın ben bi organ taramasını önemsedim kuzenimin eşine de orta riskli denilmiş ben de canını sıkma bu bi istatistik net bişey değil organ taramasını beklemesini söyledim ne gelirse baş tacı diyor tabiki ama inşallah sağlıklı bebişimiz allahın izniyle 🙏🏻
TatyanaG Nurella50 söyleki ben yaptırdım ikili tarama 12+3 de şu an 16+6 oldum ne çektiğimi bir ben bir Allah biliyor 1 aydır 1:97 sonuçla ki bu çok hafif bir riskmiş ona rağmen mental sağlığımı kaybedecek gibi hissettim eşim destek oldu da yeni yeni kendime geldim ben evladıma napıyorum dedim. Eğer her türlü evladını kucağına alacaksan gerçekten gerek yok strese girmeye ben şahsen Aminyosentezde yaptırmayacağım çünkü hiç bir koşulda evladımdan vazgeçmiycem bu nedenle strese girmenin anlamı yok hatta bebişe zararı daha fazla
zeynepmom34 Nurella50 bende 2 liyi yaptırdım eşim dedi diye başka hiç bişe yaptırmadım 28+1 doktırum beni detaylı gibi 20 dakka inceledi bi problem yok dedi allahtan gelen bişey rabbim herkezin yavrusuna bagışlasın
Lazz61 Nurella50 detaylı ultrason hariç hiç bir şey yaptırmadım, şeker yüklemesi dahil. Gereksiz bir üzüntü gibi geliyor bana, gebeliği sonlandıracak mısın “hayır” o zaman neden taramaya girip kesin bile olmayan sonuç için kendimi perişan edeyim ?
bsrabrna Nurella50 haklısın valla bende çok araştırdım konuştum yaptırmak istemedim ama eşim yaptıralım deyince mecburen yaptırmak zorumda kaldım. Sonuçları bekliyorum şimdi cmrt çıkacak inşallah 🥹 sıkıntılı bir süreç ne de olsa
Sevval0308 Nurella50 18. Haftamdayim herkesin kendi tercihi taramaları da şeker yüklemesini de yaptırmadım. Sadece detaylı ultrason girmeyi düşünüyorum.
Merveee_56 Nurella50 ben yaptirmadim canim ense kalınlığı 0.99 nazal kemigide gözüktü doktorum sorun görmedi baştan beri yaptırmak istemiyorum zaten takıntılı bir insanın kötü bir sonuç alsaydın hamileligim zehir olurdu biliyorum ve anne karnında veya doğum sonrası tedavi edilecek birşey değil isterseniz fetal dna yaptirabilirsiniz
Btlklnc Nurella50 31.haftadayız ben yaptırmadm. Sadece 21. Haftada detaylı yaptırdım . Smdı bıle doktor bır ıkı hafta geride dıyor düşün düşün kendımı yiyip bitiriyorum . Tarama testlerını yaptırmak istememıstım bu yuzden cok takılıyorum