Tosbik reinamm ulan hakkimda kac tane yorum atmissin utanmaz. Bide hakaret edyorsun. O agzini topla. Ben agzimi bozarsam kotu olr. Ahkam kesiyosun burda pislik. Sana sorcak millet nasil yorum yapacagini zaten.
Selenemesia reinamm öyle üsluba sahip biriyle muhatap olmayın bence her yazdığınızda haklısınız zaten bana göre ve bi çoğumuza göre
Deletedmom00012 Mnvrenes ilk muayene benimde canimi çok yaktı ama bebeğim iki ikinmada çıktı kolay doğumum oldu. İnsallah buda öyle olur
Gulsahozge 37.haftandayım bende normal Doğum istiyordum ana yakın arkadaşım yeni Doğum yaptı ve çok zorlandı zaten ağrı acı eşiğim çok düşüktür Adet sancısını bile ağlayarak geçirirdim o yüZden bebeği riske atmaya gerek yok tabiki Bnde isterim ama szeryene Doğum değil ameliyat ve annenin bencillği diyenlerede ayrıca sinir oluyorum normal Doğum diye tutturup bebeği riske atanlarada kızıyorum hangisi hayrlı sağlıklıysa o olsun tabikide ama insan az çok kendini bilir normal dede iç dış dikiş oluyor szeryendede evet sezeryen zor ama kennde güvenmeyen de normal diye tutturmasın bence herkese hyrlı doğumlar...sağlıcakla alalım kucağımıza yavrularımızı 🙏🏻🙏🏻🤰🏻🤰🏻
Mnvrenes Selenemesia evet suyu bitmiş haberim yoktu yani anlamadm nasıl oldu ultrasonda çıktı suni taktılar olmadı sezeryanla oldum ama inanın süper duygular yaa 😊