reinamm hayırlısı neyse o olsun
Zorunlu sezryn dedin bak , demekki normal doğum faydana olmamış :)
Vücudumuzun ne işine geliyosa o olsun :)
Ben sadece sezryn ücretleri daha fazla die normali bile sezryn yapan doktorlara sinir oluorm işte onlar bizden uzak olsun adi doktorların yüzkaraları ...
Daha yeni arkdsma dedi bebeğin 4200 normal olmaz
Sezryn oldu kız öyl deyince. Bebek 3600 doğdu.
Para kazanmak için tuzak işte.bunu istemiyorum.