Banada bobreginde genisleme var dedi bide kalpte parlaklik. Bu da suphe uyandirabilirmis down sendromu icin. Yani 2 bulgu var diye boyle demesi gerekiomus. Kendi dr’mla gorustugumde her ikisininde normal oldugunu baska biseye gerek suymadigini ama eger ben istiosan tabiki yapilsbilcegini soyledi.. 2li ve 4lu testlerim temiz cikmisti.. onlar daha onemli fln dedi iste detayli ultrasoncu da mecbureb denesi lazim kendini koruma altina almak icin.. ama ben kalakaldim boyle dusunmeden duramiyorum.. pozitif olmaya calisiyorum Allaha guveniyorum ama gercekten zor bi durummus.. bunu yasamak hayatimda hic bukadar korktugumu uzuldughmu bilmem..