Bir kaç gün önce üçlü tarama testimin sonu orta risk geldi. İnşallah bir şeyi yoktur bebeğimin. Bundan önce ikili tarama testimin sonucu düşük riskti ve ense kalınlığı gayet iyi dedi.Ama yinede anne yüreği endişeleniyorum. Amniyon sivisindan alıp kesin sonuç elde ediliyormuş ama ben istemedim Allah muhafaza öyle bir durum varsada benim için bir şey değişmeyecek o yine benim çocuğum. O yüzden aldırmadım merakta etmiyorum. Rabbim sağlıklı sihhatlice kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.